به گزارش بازار یوپیویسی، از مزیتهای مهمی که باعث شده است در اکثر کشورهای دنیا تولید در و پنجره با پروفیل یوپیویسی رایج شود، میتوان به ثابت نگهداشتن دمای داخل محیط، جلوگیری از اتلاف انرژی، عدم نیاز به رنگآمیزی، عایقبندی مناسب و تنوع در نوع ساخت اشاره کرد.
پروفیل یوپیویسی با ضریب هدایت حرارتی معادل 002/0 آلومینیوم قادر به حبس انرژی و حرارت تولیدشده در ساختمان خواهد بود. علاوه بر اینکه طراحی پروفیلهای یوپیویسی بهگونهای است که هنگام بسته شدن پنجره به دلیل وجود لاستیک، هیچگونه دود، بو و گردوغباری قادر به عبور نخواهد بود.
سهولت باز و بسته کردن مطمئن این نوع پنجرهها از دیگر مشخصههای آنهاست و تضمین آن بستگی به استفاده از بهترین محصولات سازندههای مشهور یراقآلات دارد. استفاده از یراقآلات مناسب، به دلیل وجود اجزای خاص برای جلوگیری از بازشدن ناخواسته پنجره، ضامن امنیت در مقابل سرقت خواهد بود.
شرکت «تولیدی صنعتی تکنما پیویسی سپاهان» با برندTAKPAN فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده است. این شرکت با به کارگیری کارشناسان و متخصصان مجرب داخلی و خارجی موفق به تولید محصولی باکیفیت شده است تا نیاز مشتریان، از جمله انبوهسازان را برطرف کند.
نوع مواد و فرمولاسیون تشکیلدهنده پروفیل یوپیویسی بسته به شرایط اقلیمی هر کشور متفاوت است. نوع دستگاهها و قالبها نیز میتواند تأثیر زیادی در کیفیت محصول داشته باشد؛ حال در این راستا شرکت تکنما پیویسی سپاهان سعی بر این داشته است تا با توجه به شرایط آب و هوای ایران و با بهکارگیری ماشینآلات، تجهیزات اروپایی، مواد اولیه مرغوب و استفاده از متخصصان فنی و مشاوران آلمانی در کارخانه، محصولی تولید کند که جوابگوی نیاز کیفی و اقتصادی مشتریان این صنعت باشد. خوشبختانه، از زمان شروع پیشرفتهای چشمگیری در زمینه فروش و کیفیت داشته و سهم مشخصی از بازار را نیز به خود اختصاص داده است.
شایان ذکر است، با توجه به اینکه این صنعت در ایران، چند سالی است که جای خود را باز کرده و جایگزین محصولات مشابه شده است، باید تمامی اصنافی که به هر نحوی در تولید، مونتاژ و نصب پنجره یوپیویسی نقش دارند، دست در دست هم دهند و با در نظر گرفتن مسائل فنی و کیفی، برای شکوفایی این صنعت گام بردارند. در هر صورت عدم انجام مناسب یکی از مراحل ذکرشده باعث میشود که محصول نهایی از کیفیت لازم برخوردار نباشد که این مسئله باعث عدم اطمینان مصرفکننده نهایی میشود.
در حال حاضر، حدود 50 تولیدکننده پروفیل یوپیویسی در ایران مشغول فعالیت یا در حال راهاندازی هستند که بزرگترین مشکل همگی آنها سرمایه در گردش و تأمین مواد اولیه با شرایط آسان است. علاوه بر آن رقابت با محصولات وارادتی که اکثراً کیفیت مطلوبی هم ندارند، بر این مشکلات میافزاید.
خط مشی شرکت تکنما بر اساس مشتریمحوری و خدمات پس از فروش بنا شده است. از این رو واحد فروش این شرکت با ایجاد شرایط متنوع فروش بهخوبی پاسخگوی مشتریان خود است. امید است که هر روز بر خانواده TAKPAN افزوده شود و در آیندهای نزدیک با برنامهریزیهای بهتر، این شرکت بهعنوان یکی از تولیدکنندگان برتر کشور مطرح شود.