بهمن بیدمشکی، مدیرعامل پنجره وینسان، اظهار کرد: «قیمت هنگام در نظر گرفتن کیفیت معنی پیدا میکند. قیمت محصولات این شرکت حتی بعد از کاهش نیز از محصولات شرکتهایی که اجناس بازاری را با هر کیفیتی تولید میکنند، به مراتب بالاتر است؛ استفاده نکردن از پروفیل تقویتی مناسب بهراحتی میتواند تا 20 درصد کاهش در قیمت ایجاد کند و این شرکت قصد رقابت با چنین شرکتهایی را ندارد. عامل اصلی در به دست گرفتن بازار توسط شرکتهایی چون ما، آشنایی و سپس اعتماد مشتریان خواهان محصولات مرغوب است و این نیازمند همت سازندگان ساختمان برای بازدید از کارخانههای مختلف تولید محصولات پنجره و نماست.»
وی افزود: «ما بههیچوجه قصد نداریم سابقه و نام این شرکت را با تولید اجناس ارزانقیمت بیکیفیت خدشه دار کنیم و کاهش قیمتها صرفاً با به کارگیری روشهایی برای افزایش بهرهوری، کاهش قیمت مواد اولیه و کاهش سود در بازار راکد کنونی حاصل شده است.»